קישוטי רכב עם פרחים?

קישוטים לאוטו לחתונה מהווים היבט חשוב במכלול של טקס החתונה. ישנן דרכים רבות לקישוט אוטו חתן כלה וגם בתחום הצר הזה ישנם עיצובים חדשניים ויצירתיים לצד עיצובים מסורתיים ומיושנים. קישוט האוטו לחתונה בפרחים טריים איבד מקסמו בשנים האחרונות והוא פחות פופולארי . להתאמת קישוט מכונית הכלולות לצבע הרכב יש משמעות רבה. אם הרכב הוא בצבע לבן כל צבע שנקשט אותו ייראה מואר וצבעוני. 

כיום, מכוניות לחתונות מקבלת תשומת לב רבה ואנשים מבינים את החשיבות בהתאמה אסתטית של הרכב המקושט ליתר האלמנטים בחתונה. מכונית מקושטת היא סוג של תפאורה מקדימה לתפאורת האירוע. חתונות רבות מבוססות סביב נושא או צבעים המתואמים עם כל היבטי העיצוב של החתונה. לדוגמה, אם סגול או צהוב נבחרו כצבעי הנושא המובילים (וילונות, שולחנות, פרחים, הזמנות וכדומה) תוכלו לקשט את רכב החתונה שלכם באותו צבע.  

כיוון שבקישוטי רכב חתן כלה איננו משתמשים בפרחים ובבלונים (עד החתונה האוויר שבבלונים פורח) אנו עושים שימוש באביזרים אחרים כגון בדי טול, רשת, אורגנזה, סרטים צבעוניים, פונפונים ועוד.ערכות הקישוט שלנו מתאימות לרוב סוגי הרכבים ולכן יש צורך בדגם הרכב וצבעו לפני ביצוע ההזמנה.  

כאשר אתם רוכשים ערכת קישוט מוכנה לרכב החתונה, אתם יכולים לקשט את המכונית בזמן המתאים לכם ולחסוך את עלות שירותי הקישוט. האביזרים המוכנים בערכת קישוט רכבים לחתונה קלים להתקנה ואם תקשטו לפי ההוראות תוכלו לסיים לקשט את רכב החתונה שלכם בפחות מרבע שעה. עלות ערכות הקישוט המוכנות משתנה בהתאם לעיצובים, לאורך הרכב ולחומרים שהיא מכילה.