אוגוסט 12, 2011

קישוט רכב לעסקים

רוצים לקשט רכבים לקידום מכירות, לאירועי השקה או למתנה?  

 

לחצו כאן >> מלאו פרטים ונחזור אליכם.

 
 
למי כדאי לקשט רכב חדש?
 
אם אתם יבואן או סוכנות רכב המעוניינת למסור את הרכבים ללקוחות באופן מרשים וייחודי – הפתרון הוא קישוט הרכב עם פונפונים וסרטים. "הפונפון" נותן שירותי קישוט לרכבים מכל גודל וסוג אצלכם בעסק או בכל כתובת אחרת שתבחרו, וכל זאת החל ב- 400 ש"ח בלבד (קישוט אוטובוס או משאית החל מ- 950 ש"ח) באזור המרכז והשרון. מחיר סופי נקבע בהתאם לגודל הרכב, סוג הרכב ודרישות הקישוט.
 
השירות הייחודי שלנו מאפשר לכם ליהנות מקישוט הרכב באתר הלקוח בזמן הנוח לכם ע"י מקשט מקצועי. יודגש שאיננו משתמשים בניירות דבק, בלונים ופרחים העלולים לפגוע בצבע הרכב. השירות מתאים גם לאלה הרוכשים רכב חדש כמתנה ליקיר אהוב ומעוניינים למסור אותו עם אפקט אריזת מתנה. יש לבצע הזמנה לפחות יומיים-שלושה לפני הקישוט. 
 
 
קישוט משאיות
 
 
כמה עולה קישוט רכב לעסקים?
 
קישוט רכב לעסקים מתחיל ב-400 ש"ח, כולל הגעה לבית העסק. קישוט אוטובוס או משאית מתחיל ב 950 ש"ח. מחירי הקישוט מתייחסים להגעה לאתר הלקוח במרכז ובשרון. מחירים מיוחדים לכמויות או לסידור קבוע. לבחירתכם שתי דוגמאות של קישוט רכב לעסקים המגיעות בד"כ בצבע אדום. ניתן לקבלן גם בצבע לבן, ורוד בהיר או סגול בהיר. לדוגמאות לחצו כאן.
 
ניתן לרכוש ערכת קישוט לרכב חדש להתקנה עצמית ב- 250 ש"ח. הערכה מורכבת מ 2-3 פונפונים וסרט קישוט ברוחב 5 ס"מ. הזמנת 3 ערכות מזכה אתכם באספקה עד בית העסק במרכז ובשרון ובהתקנה חינם על 3 רכבים בהגעה אחת.
 
 
קישוט אוטובוס
 
 
קישוט רכב חדש בסוכנות הרכב 
 
תמורת תוספת תשלום קטן למחיר הרכב תקבלו שירות קישוט מיוחד עד הבית. מקשט מקצועי ואדיב מגיע לביתכם או לסוכנות הרכב, ומקשט את הרכב בהתאם להזמנה מוקדמת. שירות קישוטי רכב בבית הלקוח ניתן באזור המרכז והשרון, מראשל"צ ועד חדרה. יש להזמין מספר ימים מראש.
 
 
קישוט רכב לעסקים
 

 

קישוט רכב לעסקים, קישוט רכב חדש, קישוט רכב מתנה!

לפרטים נוספים ולהזמנות לחצו כאן >> 

 

 
קישוט אוטובוסים
 
 
לפרטים נוספים ולהזמנות לחצו כאן >>